понеділок, 13 січня 2014 р.

Підсумки 2013-го

Всім привіт у новому році ) Ось і я зважилась зробити підсумки року, що минув...
Майже уся його перша половина пройшла в очікуванні нашого чуда ))) Хоча і вона не була безхмарною.
Ще у січні довелось провести кілька жахливих днів у лікарні - досить не адекватні лікарі лякали мене загрозою передчасного переривання вагітності та схиляли до операції під час вагітності, на яку я, слава Богу, не зважилась. Одним словом не приємний досвід в результаті якого я зрозуміла, що завжди варто питати думку кількох лікарів, робити висновки і слухати себе... (можливо, колись я наважусь написати пост про неадекватність і непрофесійність деяких лікарів і їх  зацікавленість розкрутити вас на гроші). Але не все було так погано, у тому ж таки січні я здала Knowledge Evaluation і стала Senior Quality Assurance Engineer ))) що не може не радувати.



У лютому нас чекав переїзд на іншу квартиру ((( на 6-му місяці вагітності це було не дуже легко, але ми справились і були дуже задоволені, поки... поки не зрозуміли, що квартира нам не підходить: під'їзд не закривався, коло нього була постійна тусовка бомжів і декого погірше бомжів, до цього всього додавався 4-тий поверх, на якій мені би довелось тягати візок, бо лишати його внизу не було ніякої можливості... В результаті ми переїхали звідти у червні )))) І теперішнє наше житло нас дуже влаштовує ))))
У березні нас завалило снігом(усі це пам'ятають) ))) і я пішла у декретну відпустку. Було трохи сумно, бо я звикла до своєї роботи за 3 з половиною роки.
Квітень пройшов під знаком "більше гуляти і дихати свіжим повітрям" ))) і нарешті 28-го травня сталося Диво )))

Romchyk

У червні були Хрестини і як я вже згадувала - переїзд, облаштування і звикання до нового житла.



У липні - серпні я звикала до ролі - мами і Ромчик радував і радує новими досягненнями )))



Половину вересня ми з Ромчком провели в очікуванні тата, який літав у Штати і таки дочекались )))

Austin



Жовтень видався на диво теплий ))) Ближче до кінця осені ми почали приходити в норму і вибиратись на каву з хресними і їздити до родичів )))



Нашій малечі виповнилось пів року )))

Romchyk



Romchyk

У грудні було багато свят і подарунків,  а ще святкова фотосесія ))) Більше фото я покажу в наступному пості.



Загалом рік видався і важкий і дуже радісний, а ще я навчилась готувати багато різних смаколиків і не лінуватись, а робити зарядку + не їсти після 6 )))) Це, доречі, велика перемога над собою )))

Немає коментарів:

Дописати коментар