вівторок, 22 березня 2016 р.

Про Бостон


Привіт )

Знаю, мене не було тут більше року ( писати було про що, рік був насичений подіями настільки, що до блогу не доходили руки, старатимусь з'являтись тут частіше ))

То був ліричний відступ, отже Бостон - який він? Для мене Бостон завжди був, і далі залишається у Wish list міст, які я б хотіла відвідати. Не скажу, що він перевершив мої сподівання - він був таким, яким я очікувала його побачити ) Напевно, я ставила до нього високі вимоги. Тепер це місто, куди я хочу повернутись... навіть більше - я б хотіла тут жити )

Найбільше вразила архітектура: дивовижне та водночас гармонійне поєднання старої та модерної архітектури. Місто дуже атмосферне за рахунок ліхтарів і людей, які снують по вулицях ) Мені позитивного настрою додавала присутність Андрія )) Доречі, він і був ініціатором і реалізатором моєї поїздки, за що йому велике дякую ;)

Зрештою, все по порядку і якщо ви тут, то прийшли дивитись фото, а не читати нудні пости ))





День, коли я прилетіла в Бостон, був найхолоднішим днем тут за останні сорок років )) Навіть зважаючи на сонце, було -19 по Цельсію, а відчувалось як -39( Було по справжньому холодно ( настільки, що видно було як парувала Атлантика )




Зважаючи на те, що у будні дні Андрій був на роботі, мені доводилось розважати себе самій) Я людина, яка не боїться своєї власної компанії, тай інколи дуже хочеться провести час на одинці... думаю мами мене зрозуміють ) Зранку я працювала віддалено, в обід пакувала в рюкзак фотоапарат, добиралась на метро в місто і гуляла... Спостерігала за містом і людьми, заходила в Starbucks - купувала каву і... знов гуляла ) Мала багато часу на роздуми...










Подорож була спонтанною, остаточно все вирішилось за кілька днів до відльоту, але вона оправдала себе, було таке собі перезавантаження ) За десять днів я страшенно скучила за Ромчиком, що пішло мені на користь - я переосмислила своє ставлення до нього, почала більше цінувати час проведений з ним і... і частіше беру його на руки )











Приємними нюансами були шопінг, на який я мала не так багато часу, проте встигла трохи обновити гардероб ;) а ще, ще повправлялась у водійській майстерності на Ford Mustang ))) Відчуття від машинки - супер, розганяєшся і здається, що її швидкості немає меж, вона наче провокує тебе їхати швидше і швидше!







Це була перша частина фотографій, будуть ще присвячені Гарварду, МІТ та бостонським музеям - очікуйте наступних фото-постів і гарного продуктивного вам тижня ))
Авторство майже усіх фото у пості - Андрія та навіть деякі мого, що не може не тішити )))


Немає коментарів:

Дописати коментар