неділя, 19 серпня 2012 р.

Sunny day )))

Сьогодні був фантастичний сонячний день )) після тижня дощів і холоду він був таким довгоочікуваним ))
Я встигла зробити багато корисних справ, а крім того пройшлась по магазинчиках, зробила кілька приємних покупок, якими я дуже задоволена )) прогулялась пішки з центра міста у свій Залізничний район (погода була сприятлива ))) а ще... а ще пересадила кілька вазонів, яким уже давно було тісно у своїх горщиках (

vazonky ))


я ну дуже люблю займатись такою справою, доглядати за ними, пересаджувати, підв'язувати )) і знаєте що, цей процес мене заспокоює, не знаю чому, але під час нього я не думаю про проблеми, чи завдання, які треба вирішити на роботі, мій мозок ніби відключається і відпочиває. Це така розрядка, шкода, що в квартирі вже немає місця для нових рослин і вони поступово перекочовують на роботу, навіть до Андрія ))
А коли бачиш результат роботи, то настрій так піднімається, аж зашкалює )) Красота ))))))

vazonok done

Одним словом день вдався ))

Немає коментарів:

Дописати коментар