неділю, 31 серпня 2014 р.

Яблучна шарлотка тайм )





Всім привіт )


Так я переїхала на blogspot і дуже цьому рада, ще не зовсім розібралась що тут і до чого, але розберусь ) Ідея переїхати кудись з ЖЖ була давно, не доходили руки до того переїзду (

Давно не писала - був період відпочинку і насолоди літом ))) А сьогодні, коли пекла яблучну шарлотку мене осінило, що завтра уже осінь... Люблю і не люблю цю пору. Люблю, бо яблука, груші і всякі такі смачнючки ))) а не люблю, бо... бо мені не вистачає світла і тітонька "депресія" перетворюється в мою коліжанку ((( Та будемо сподіватись, що цього року осінь буде кращою. Дуже сподіваюсь, бо сьогоднішні події в Україні зовсім не радують... Живу надіями на Бога.

Оскільки, я вже згадала про шарлотку і показала фото, то поділюсь рецептом ) Коли я щось готую - старюсь внести щось своє в оригінальний рецепт(скажу по секрету: не завжди вдало, але я люблю експерементувати)))) 








Якось натрапила в інтернеті на дуже простий рецепт шарлотки і трохи його удосконалила - вийшло досить непогано )))




Перевірений рецепт уже з моїми змінами )
Інгредієнти:
500 гр. яблук (бажано кислих - вони дуже смачні при випічці);
200 гр. муки;

5 яєць;
200 гр. цукру;
2 ч.л. кориці;
трошки масла, щоб змастити форму для випічки.




Процес приготування:

1. Яйця збити з цукром міксером на середній швидкості (я збиваю не менше 7-ми хв.).
2. Додати муку і все добре перемішати.
3. Яблука почистити від шкірки та вирізати серцевину, далі нарізати кубиками, або дольками.

4. До яблук додати корицю і добре перемішати.
5. Форму для випічки змастити маслом(я змащую навіть силіконову форму - тоді утворюється гарна блискуча шкірочка).
6. На дно форми вилити трохи тіста, на тісто висипати половину яблук.

7. Залити яблука тістом і зверху висипати другу половину яблук.
8. На яблука вилити все тісто, що залишилось. Бажано розрахувати так, щоб остання порція тіста покрила усі яблука.
9. Поставити форму з тістом у розігріту до 180 градусів духовку і випікати 50 - 60 хв.
10. Шарлотку охолодити, витягнути з форми і можна подавати із збитими вершками ) Особливо смакує з холодним компотом )))

Смачного! )))



І ще трохи осіннього настрою ) Гарної усім неділі )





P.S. Всі фото зроблені на телефон, не було у мене під рукою фотоапарата (

1 коментар:

  1. Краса і смакота!
    Вітаю на blogspot)
    Ще додай в дизайні гаджет Постійні читачі, щоб можна було тебе читати)

    ВідповістиВидалити