неділя, 3 лютого 2013 р.

Підготовка до весілля )) (епізод Пропозиція)

Привіт ))
Так, давненько я тут не з'являлась, але на те була поважна причина )) Трохи згодом розповім і про неї, а темою сьогоднішнього посту і серії наступних буде підготовка до весілля ))
Чому я вирішила написати саме про це - тому, що у мене часто запитують що і як ми організовували, де і яке купляли. Отже, вирішила поділитись власним досвідом, можливо комусь він стане у пригоді. Тема насправді наболіла, бо коли ми готувались до весілля, то "перелопатили всі інтернети" )) у пошуках корисної інформації, яку я спробую підсумувати і подати коротко і зрозуміло
Думаю, що першим кроком(а вірніше нульовим), який би дав нареченій привід готуватись до весілля, є пропозиція її хлопця стати супутницею його життя (принаймні так відбувається у ідеальному варіанті). Так було і у нашому випадку. Андрій зробив мені пропозицію у найнеочікуваніший момент і це було надзвичайно приємно )) Вірніше, я чекала його пропозиції, як і усі дівчата, які зустрічаються з хлопцем кілька років(у нашому випадку це було 6 з половиною років), але не сподівалась, що це станеться саме у ту хвилину.

Ми гуляли в Стрийському парку, де повинні були зустріти племінницю Андрія, спеціально для неї купили Кіндер Сюрприз. Треба сказати, що ми з Андрієм називаємо Стрийський парк - Нашим парком, де я Наша лавочка, на якій ми проводили багато часу навіть ще до того, як почали зустрічатись ))
Була зима і досить холодно, я вже почала нервувати, бо як виявилось племінниця не пішла гуляти. Діватись було нікуди, довелось гуляти самим і ми вирішили з'їсти придбаний для Софійки Кіндер(так, визнаю, що то було не дуже гарно з мого боку, але я теж люблю ці шоколадки ))) І... О люди, щоб ви могли подумати, у кіндері виявився гарненький перстень з
діамантом )) і у цю саму мить Андрій став на одне коліно (як і належить) і запитав мене чи згідна я стати його дружиною... ))))) Це було настільки несподівано і приємно, що мені відняло дар мови, я і сміялась і плакала одночасно(ну така я вже людина, коли дуже щаслива - то буває
плачу)) Звичайно ж я погодилась ))))


Вже потім я дізналась, що ми з'їли не той кіндер, який призначався дитині, а підготовлений заздалегідь(але він був настільки майстерно завернутий у шоколад і обкладинку, що я й не здогадалась, що його відкривали і не одна шоколадка постраждала у процесі підготовки ))))
В рюкзаку ще виявились квіти і шампанське з цукерками, яке ми успішно випили ))


Дома мене чекали квіти, вино. цукерки, арома свічки... Одним словом, все було на висоті.


Хоча, з того часу пройшов майже рік, захотілось про це згадати і розповісти як вступ до кількох наступних постів )
Цікаво?
Слідкуйте за новинами - наступний буде про перші кроки у підготовці до весілля (визначення дати, стилю весілля, вибір фотографа і бенкетного залу).

Немає коментарів:

Дописати коментар