субота, 23 лютого 2013 р.

Підготовка до весілля (епізод Четвертий - Вибір одягу Наречених)

Знову привіт ))
Сорі за досить великий розрив між постами - ми переїжджали на іншу квартиру, було багато справ ((
За вікном така холоднеча, що не хочеться показувати ніс на вулицю. Хочеться сидіти дома і пити гарячий чай )) Та я зовсім відхилилась від теми )) Сьогодні поговоримо про вибір одягу нареченим ))

Поділюсь своїми відчуттями навколо цієї теми, бо тут поради давати марно - у кожного свій смак ))
Скажу вам зразу - я вибрала весільне плаття за один день )) так, саме так )) сама собі дивуюсь. І перед тим не дивилась ніяких варіантів в Інтернеті - просто пішла і вибрала )) Щоб ви зрозуміли чому я так на цьому наголошую, то забігаючи наперед скажу, що Андрій вибрав костюм десь на третій раз ))
Коли вирушила на пошуки у мене не було складеного стереотипу щодо весільної сукні - я хотіла, щоб вона мені пасувала і все. Насправді існує не так багато варіантів (моделей) пошиття такої сукні. Розповім про найбільш поширені.
1. Досі модні (і на таке вбрання існує мода) дуже пишні багатошарові плаття. Вдягнувши кілька таких, я зрозуміла, що це не моє + у такому плятті страшенно не зручно рухатись. Взагалі не уявляю як можна проходити у ньому цілісінький напружений день весілля ((
2. Зараз досить великим попитом користуються весільні сукні - так звані "рибки": тобто вузькі з розширеним низом. Чесно кажучи, я ніколи не була у захваті від цієї моделі. Так, не буду сперечатись, є дівчата, яким ці сукні дуже пасують, але мені, на щастя, ні ))
3. Переходимо до наступного стилю - сукні у грецькому стилі: зібрані під грудьми і розширені до низу. Що тут сказати, така сукня мені дуже пасує і коліжанки, які ходили зі мною вибирати в один голос казали, що це моє )) Не буду з ними сперечатись, на мені така сукня лежить гарно і я, напевне б, її купила, якби не знайшла тієї, що я придбала )) Одним пунктом проти того, щоб купити "грецьке плаття" було ще те, що воно досить просте, а це є все таки МОЄ весілля )) Хотілось чогось святковішого ))
Моя весільна сукня - це поєднання "грецького стилю" (бо мало під грудьми підв'язану стрічку) і трохи пишне, що додавало йому святковості і урочистості )) Проте, судіть самі ))

Фото Вадима Лози


Фото Вадима Лози
Фото Вадима Лози

Варто додати, що якщо ви практична людина, то вам варто обрати плаття у Грецькому стилі - воно не багато шарове і не важке. Скоріше навпаки - це легка сукня, яка виглядає дуже природньо, особливо на фотографіях. Вона не буде заважати вам рухатись і не обтяжить вагою. Як на мене, також не варно обирати сукню густо розшиту бісером(ви навіть собі уявити не можете скільки важить увесь цей бісер ((). Він робить плаття обтяжуючим і твердим(міряла такі - нікому не раджу). Можливо, я не оцінила таких суконь, бо не люблю блискіток і усілякого такого розшитого стразами вбрання ))

Підсумовуючи, скажу, що я задоволена своїм вибором)) Мені пошили сукню, яка трохи відрізнялась від вихідного варіанту )) На мій запит забрали не зручний і не потрібний шлейф(щоб не замітати львівські дороги) і додали брительки(щоб не відчувати незручностей і не поправляти її щокілька хвилин). Працівники салону у якому мені шили плаття, казали, що я страшенно практична людина, що таких наречених ще не зустрічали ))

Фото Вадима Лози
Фото Вадима Лози

Усім відомо, що сукня - це ще не все. Ще є вельон, взуття, рукавички, болєро(я брала його на прокат, тому, що мені не зручно було заходити у досить відкритому вбранні в церкву), аксесуари(сережки і підвіска), рукавички і... можливо, я й забула про якийсь з атребутів. Їх насправді стільки, стільки, що годі запам'ятати, але все це приємні клопоти ))
Отже, взуття - обирайте зручне взуття, бо вам у ньому ходити цілий день і ніч )) Бажано надати перевагу закритому взуттю, маю на увазі - не босоніжки. Рукавички - це привілей нареченної, без них образ якось виглядає не завершеним )) Прикраси - я обирала такі, щоб виглядали як найпростіше, вони не мають привертати увагу, а лише доповнювати загальну картинку )) Фата - тут справа смаку звичайно, але є і практична сторона. Майте на увазі, якщо фата буде довга - вона обтяжуватиме зачіску і її потрібно чіпляти повех зачіски, чого я не хотіла, тому обрала фату середньої довжини. І ще не забувайте про традиційну атрибутику нареченої, таку як віночок, чи хоча б гілочка мірту у волоссі))
Про наречену - все, принаймні, те, що згадалось зараз, тепер мова піде про нареченого ))

Фото Вадима Лози
Фото Вадима Лози

У той час, коли наречена не показує свого одягу майбутньому чоловіку до самого дня весілля, наречений вибирає костюм разом з нею(принаймні так було у нашому випадку) А оскільки Андрій вибирав костюм досить довго, то я почала недолюблювати шопінг ))
Скільки я його не вмовляла купити світлий костюм, він не погодився і купив класичний чорний )) і класичну білу сорочку, про що ми не пошкодували)) Про відчуття при покупці весільного костюму варто було б писати Андрію, а оскільки блог веду я )) то скажу те, що вважаю за потрібне ))
1. Це таке ж свято для нареченого як і для нареченої, отже нехай він обере таке вбрання, яке хоче.
2. Взуття має бути зручним(тут не посперечаєшся).
3. Не оминіть увагою запонки для сорочки )) і саму сорочку ))
4. Колір краватки(якщо ви обираєте краватку, а не метелик) має гармонійно співпадати з кольором букета нареченої і кольором бутоньєрки(таке поєднання гарно виглядає на фото).
Звичайно, існують варіації на тему весільного костюма - це смокінги. Ми теж їх приміряли, але нам вони не припали до душі ))

Фото Вадима Лози
Фото Вадима Лози

На сьогодні буду закінчувати, кожна з цих підтем безкінечна, як я не намагаюсь їх скоротити - не виходить )) Наступного разу чекайте пост про вінчання у церкві та реєстрацію шлюбу у державній установі ))
Слідкуйте за новинами ))

Немає коментарів:

Дописати коментар